Jak povolit stažení resource packu?


Pokud se připojujete na server, ale dostáváte chybovou hlášku, že nemáte povolené stažení resource packu. Stačí jít zpátky do hlavního menu hry. Vybrat Multiplayer (česky: Hra více hráčů), poté kliknout na server Zeta-Gaming a vlevo dole kliknout na tlačítko Edit (Upravit). Zde máte tlačítko "Server Resource packs" (Serverové balíčky modifikací) a nastavte ho na Enabled (Povoleno). Nyní máte vše hotovo a můžete se v klidu připojit.

 

Některé textury vidím rozmazané


V tomto případě nejspíš používáte mód Optifine, pro opravení této "chyby" stačí stisknout Esc v nabídce vybrat Options (Možnosti) poté kliknout na Video Settings (Nastavení grafiky) dále kliknete na tlačítko Quality (Kvalita) a zde hned první možnost Mipmap Levels (Úroveň mipmap) nastavíte na VYPNUTO

 

Všude vidím jenom bílé obdélníky (nevidím ikony/emoji)


Pokud vidíte ostatní textury normálně, problém je pouze v nastavení. Pokud nevidíte žádné textury správně, nejspíše došlo k chybě při stahování resource packu, v tomto případě kontaktujte naši podporu zde na fóru nebo na discordu.
A teď k tomu jak nastavit hru, když vidíte pouze bílé obdélníky. Stiskněte Esc, klikněte na Options (Možnosti), zde klikněte na tlačítko Languages (Jazyk) a dole nastavte možnost Force Unicode Font (Písmo Unicode) na OFF (Ne/Vypnuto)

132